вторник, 14 марта 2017 г.

ტრენინგის მერვე დღე
განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების მიდგომები,,დავასრულეთ პროექტის შაბლონში პროცედურები ,დავასრულეთ შფასების ნაწილი.მისი მოკლე მონახაზი,შეფასების საქაღალდეში შევინახე არაფორმალური დაკვირვების ფორმის დათანატოლთა უკუკავშირის ფორმის და პრეზენტაციის ფორმის შაბლონები.
  პროექტში შესასრულებელი მასალა და თვითონ პროექტი როდის,რა დროში გავაკეთო რომ მათ შეძლონ კარგად გააზრება შესასრულებელი დავალებების,რომელი შაბლონის გამოყენებას მირჩევთ,მეტად საინტერესო რომ იყოს მათთვის?

2 комментария:

  1. შენი პროექტის ვადებიდან გამომდინარე, ისე დაგეგმე, რომ ბავშვებმა მოასწრონ სასწავლო წლის დასრულებამდე.

    ОтветитьУдалить
  2. არ ვიცნობ თქვენს პროექტს დაწვრილებით, ამიტომ ვერ გირჩევ შაბლონს.

    ОтветитьУдалить